روز هایی که بر شادی میگذرد...~!

5.سینگل فور اور:))

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ

به احتمال 99% من هیچوقت ازدواج نمیکنم. به نظرم مسخره اس باقی مانده عمرت رو تو همه چیت با یکی دیگه شریک شی. زندگیت ,برنامه هات,بدنت و...!!

 خواستم بگم من که ازدواج نمیکنم پس از کسایی که الان تو زندگیم میرن و میان هر از گاهی مینویسم واسه وقتی که پیر شدم و پیرزنونه غرغر کردم که چرا کسی دور و برم نیست بیام اینارو بخونم دلم شاد شه:)))

  • شادی شو

نظرات  (۱)

شما احیانا خواستگاریم داشتی
یه مرد
پاسخ:
الان واقعا فکر میکنین من به دنبال اثبات خودم برای یه ناشناسم؟؟!!:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">