روز هایی که بر شادی میگذرد...~!

7.توجه زیر زیرکی

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ب.ظ

بهترین قسمت دوست داشتن وقتیه که احساستون رو هنوز کامل به زبون نیاوردین ولی از هر نگاه و حرکتتون عشق میباره...

من الان 2 ماهه این حس قشنگ رو دارم تجربه میکنم... نه جوری رفتار میکنم که بتونه حرف دلش رو رک بزنه نه جوری رفتار میکنم که بره... خدایا این حس قشنگ زیاد تداوم داشته باشه لطفا. از دلتنگیاش,از صبح از خواب بیدار کردناش, از آینده حرف زدناش از همه چیش حس خوب دارم

داداش و زن داداشش تازه ازدواج کردن از خونه ای که باباش برای داداشش خریده بود میگه بعد میگه شادی بابام واسه منم خونه خریده ولی الان دست مستاجره تا من ازدواج کنم. نگران نباش این دفعه قرار داد تموم بشه دیگه مستاجر نمیارم خونه رو سر و سامون میدم کاغذ دیواری و پارکتش رو نو میکنم و... میخندم با شیطنت میگم من چرا باید نگران خونه تو باشم؟! بعد با بدجنسی میگم خونه و ماشینت رو که بابات خریده پس خودت قراره چی بخری واسه زندگیت؟!! میگه بخدا قول میدم اونایی رو که بابام خریده بهترشون کنم 

  • شادی شو

نظرات  (۱)

امیدوارم زندگیتون پا بگیره
پاسخ:
ممنون از لطفتون ولی من واقعا به زندگی مشترک فکر نمیکنم🙃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">